Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~paganchass | użytkownik

imię i nazwiskoania adreslondyn zarejestrowany03.05.2007 @18:56:32 ostatnio na stronie27.01.2013 @21:50:06
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty52 komentarze2570 posty na forum5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~weraikon    14.12.2011 @23:31:38
hello sister
~werkat    05.10.2011 @19:41:03
Cudny styl, pozwolilam sobie przejrzec szkicownik i galerie...bardzo fajny klimat, czekam na nastepne prace
!ambasadada    28.09.2011 @08:08:11
Dziękuję za słowa uznania i obserwowanie moich poczynań!
Kłaniam się!
~Puzderko    25.08.2011 @17:36:06
..i ja wzajemnie ))
~Puzderko    24.08.2011 @06:47:35
Ain't we all
p.s. Twoja ostatnia praca prawie jak autoportret Baaardzo mi sie podoba, ladnie polaczenie techniek!
~Mallaria    18.08.2011 @18:12:14
o kurcze, kupe lat ( no prawie)
ostatnio nic nie dodaje na diga. ostatnie chyba prawie z przed roku. ogolnie to umnie juz całkiem inna bajka :3
Pozdraawiaam~~ ^^
_______
Dlaczego ludzie rozdeptują ślimaki ?

I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find Him laughing
~AlwaysDeSun    17.08.2011 @22:30:28
pozdrowienia
~Mogwai    16.08.2011 @20:29:16
cześć aniu, wieki całe z tobą nie rozmawiałem
_______
Tak, tak, tak, melancholijny człowieku,
Którego wzrok zwrócony jest na zawsze w stronę
Podartych listów miłosnych,
Resztek zeszłotygodniowych wymiocin, zapałek
I wilgotnego tytoniu, co eksplodował z bibułki
~undulla    31.12.2009 @10:53:59
przysnęłaś oj przysnęłaś! pozdrawiam kruszyno serdecznie! :>
+juliadunin    15.08.2009 @17:04:51
Anno piekna, nie mam zamiaru calej chwaly oddawac mojemu obiektywowi ani tez psowi zamiast sobie, ale troche te 1,8 potrafi zrobic
~jeedreek    06.08.2009 @12:19:53
no to pokaz tu to zdjecie!
~jeedreek    06.08.2009 @12:19:52
no to pokaz tu to zdjecie!
~undulla    30.07.2009 @19:46:48
baardzo chętnie!!!

pozdrawiam serdeczenie Aniu P. !
~undulla    30.07.2009 @10:40:34
Witam serdecznie Aniu P.
już się stęskniłam ! i to dawno!
dziękuję za odwiedziny
wakacje są?? hmm?
~sebowy    07.05.2009 @15:32:19
a witam, witam
~jeedreek    08.03.2009 @17:00:06
wwwwwwwwwwwszystkiego ale to wszstkiego najlepszego z okazyji dnia kobiet ; *
~undulla    20.12.2008 @12:01:37
ach...on lubił fiolet chyba ;>
myślałam, że Gustav K. - obraz "Panna" albo inne podobne szkice
Wszystkiego dobrego - radosnych świąt i szczęścia życzę :>
~bievalhir    17.12.2008 @19:02:22
różnych światów, choć nie każdego z pośród tych, które pozwalają mi się oddalić od tego za oknem (tak to jest jak się mieszka w szarym mieście)
~mihau87    17.12.2008 @01:17:48
ELEKTRONICZNE?łeee myslalem ze ktos mial te przyjemnosc CIe malowac i bylas jego plotnemdałem sie nabrac:P
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow." ]:->

http://mihau87.digart.pl
~mihau87    16.12.2008 @11:36:40
tez tak mam ze nikt nie wie co siedzi w glowie mej. ale ja nie umieszczam siebie na zdjeciach wiec to latwiejszeładne bodypainting'i kto je maluje? kuszace..
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow." ]:->

http://mihau87.digart.pl
^perfectdream    16.12.2008 @10:25:54
w National Portrait bylem jakies 3 tygodnie temu. jak lubisz ludzi kreatywnych mozemy spotkac sie czasem na piffko. mam mala ekipe i czasami cos dzialamy.
~undulla    16.12.2008 @10:19:44
miałam takie rudo-blond przez jakiś czas ale, że wyglądałam jak kundel to znów mam kasztanowe
~mihau87    16.12.2008 @00:55:08
WIDZISZ... poprostu za duzo mysliszrob i nie mysl tu ludzie i tak nie doceniaja tego ze ktos sie stara:P
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow." ]:->

http://mihau87.digart.pl
~Haiati    16.12.2008 @00:38:50
Muszę przyznać, że to przycięłam, żeby sprawdzić. Porządek jest,lubię, ale przestrzeń się rzeczywiście gubi. No, to już jak kto woli. Ale sam pomysł na obydwa zdjęcia leży mi bardzo. Pozdrawiam
^EssiDaven    16.12.2008 @00:08:30
zamien sie
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
1 2 3 4 5 6 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt